Back

Jak rozpocząć współpracę ze szwalnią techniczną?

Rzeczy niemożliwe dla nas nie istnieją – w końcu wszystko da się uszyć. W naszej szwalni pragniemy wychodzić naprzeciw potrzebom naszych klientów i wspólnie tworzymy wspaniałe rzeczy za pomocą nici, igieł oraz specjalistycznych maszyn. Trudne koncepty są dla nas przyjemnym wyzwaniem, a nie problemem, dzięki czemu masz pewność, że każdy projekt realizujemy z należytą pasją, zaangażowaniem oraz w określonym terminie.

Istnieją trzy możliwe formy nawiązania z nami współpracy.

Szablon gotowy, opis techniczny napisany, a prototyp już czeka?

W takim przypadku możemy od razu rozpocząć odszycia próbnej partii w oparciu o wykreowany projekt, a po akceptacji ze strony klienta, przystąpić do seryjnego szycia.

Uwielbiamy nowe rzeczy i wyzwania, jednak nie zajmujemy się przeróbkami oraz zamówieniami indywidualnymi.

szwalnia techniczna, kobiety podczas pracy
Szwalnia techniczna – Sound Sew

Druga forma współpracy rozpoczyna się od prototypu.

Prototyp niestety bywa, że nie ma utworzonej konstrukcji. W tym przypadku, wiemy już na czym Ci zależy i w oparciu o jaki pomysł ma być wykonane seryjne szycie, jednak musimy stworzyć kolejny prototyp, który będzie zawierał odpowiednią konstrukcję. Czas realizacji zamówienia może się nieznacznie wydłużyć, ale obiecujemy, że prace nad próbną partią ruszą zaraz po zaakceptowaniu prototypu przez klienta lub po wprowadzeniu określonych poprawek.

Pomysł – trzecia forma współpracy.

W naszej pracy często spotykamy się ze zdaniem „Mam pomysł, ale nie wiem, jak go zaprezentować”. Nic nie szkodzi! Właśnie od tego jest trzecia forma współpracy z nami, podczas której wspólnie realizujemy projekt praktycznie od początku. 

Wystarczy, że przedstawisz nam swój pomysł, inspiracje czy prosty zamysł, a my jako szwalnia techniczna sprawimy, że Twój projekt krok po kroku będzie powstawał na Twoich oczach. Przygotujemy odpowiednie rysunki, wykonamy pomiary, a nawet dobierzemy odpowiednie dodatki, aby wspólnie stworzyć odpowiedni prototyp.

Niezależnie od metody współpracy, cały proces wytwarzania rozpoczynamy zaraz po podpisaniu umowy z klientem, której wzór można sprawdzić już teraz i przemyśleć ewentualne życzenia związane z dostosowaniem umowy do własnych potrzeb (do wstawienia link do ewentualnego wzoru umowy).


Współpraca z Sound Sew krok po kroku:

  1. Napisz do nas wiadomość na e-mail: office@soundsew.pl, w której warto opisać wszystkie szczegóły związane ze zleceniem oraz wybrać preferowaną formę kontaktu – telefoniczna lub mailowa.
  2. W ciągu 24h odpowiemy na Twojego maila lub skontaktujemy się z Tobą telefonicznie.
  3. Następnie przyjdzie czas na spotkanie twarzą w twarz, aby omówić szczegóły współpracy. Forma rozmowy zależy od Ciebie:
    1. Spotkanie w siedzibie Sound Sew w Wolinie,
    2. Spotkanie w Twojej firmie lub w wybranym przez Ciebie miejscu,
    3. Wideorozmowa poprzez dostępne komunikatory: Skype, Whatsapp, Teams, Zoom.
    4. Po podpisaniu umowy oraz omówieniu wszelkich istotnych kwestii, przychodzi czas na rozpoczęcie realizacji projektu.

Podczas tego spotkania ustalamy wszelkie szczegóły związane z wykonaniem prototypu bądź odszyć, a także ustalamy dokładny zakres naszych obowiązków.

Po podpisaniu umowy oraz omówieniu wszelkich istotnych kwestii, przychodzi czas na rozpoczęcie realizacji projektu.


Masz pytania lub chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o naszej firmie zanim podejmiesz z nami współpracę? Skontaktuj się z nami.

Używamy plików cookie, aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia. Polityka Ciasteczek